טיפול באין אונות באמצעים חדשים ויעילים

בדיקה מקדימה מקיפה על מנת לוודא התאמה והצלחה

2799339 (2)

מהן בעיות אין אונות?

בעיות אין אונות הן נפוצות יותר ממה שידוע לנו, ומתרחשות אצל גברים בכל הגילאים. אין אונות היא בעצם חוסר האפשרות להגיע לזקפה או לשמור עליה, ובכך נמנע מגע מיני מספק. יש גורמים רבים העלולים להשפיע על חוסר היכולת להגיע לזקפה.

כאשר יש בעיות בכלי הדם, זרימת הדם מואטת, וכמות מעטה יותר של דם מגיעה אל פין. בעיות הורמונליות גורמות גם הן להפרעה משמעותית. בעיות במבנה הפין עלולות למנוע הגעה לזקפה, כמו גם הפרעות עצביות, המשבשות את מערכת העצבים באזור. בנוסף, תרופות שונות עלולות לגרום לאין אונות, כמו גם בעיות נפשיות הקשורות לחרדת ביצוע, או לניצול מיני.

האם ניתן לטפל באין אונות?

בהחלט כן! עד היום, נהוג היה לטפל בבעיה באמצעים תרופתיים המעודדים זקפה (הנותנים מענה באופן נקודתי, אך לא מטפלים בשורש הבעיה), באמצעות טיפול פסיכולוגי – במקרה שהבעיה נובעת מגורם נפשי, או באמצעים חיצוניים כמו שתל או משאבה. כיום, נכנס לשימוש מכשיר חדשני אשר מסוגל לטפל בבעיה באופן יעיל ולא פולשני, ויכול לפתור את הבעיה אחת ולתמיד.

טיפול חדש לבעיה ישנה

טכנולוגיית גלי ההלם (EDSWT) משתמשת בגלי הלם (או גלי קול), המשודרים בעוצמות נמוכות אל אזור הפין, ומעודדים את הגוף לייצר כלי דם חדשים. הטיפול יעיל במיוחד במקרים בהם הבעיה נובעת מזרימת דם חלשה בעקבות מחלות שונות (כמו סוכרת, לחץ דם או לסובלים מהשמנת יתר), כיוון שהוא עוקף את כלי הדם הקיימים, אשר אינם יעילים יותר. הטיפול נעשה בכמה מפגשים קצרים ללא כאבים, כאשר יש מטופלים שהרגישו בהבדל כבר לאחר הטיפול הראשון.

טיפול באין אונות – אחת ולתמיד

מרכז רפואי  ד”ר דיין לרפואה משולבת מציע את טכנולוגיית הטיפול החדשנית למטופלים אשר מעוניינים לשים סוף לבעיית אין האונות שלהם. מי מהסובלים מהבעיה אשר לא הגיב לטיפול תרופתי, או שלא חש שיפור בעקבות מפגשים פסיכולוגיים, יוכל להנות משיפור משמעותי באמצעות גלי הלם. טרם הטיפול יעברו המטופלים בדיקה על ידי רופא להערכת מצבם הכללי, כדי לוודא את רמת ההתאמה לטיפול. צרו קשר עוד היום, ונוכל לסייע גם לכם!

[leadercf7 campid="4622"]