יצירת קשר

למקרים דחופים
שלח >

דלקת בערמונית (פרוסטטיטיס)

דלקת בערמונית (פרוסטטה) נגרמת ב-20% מהמקרים על ידי חיידק והטיפול הוא באמצעות מתן ממושך של אנטיביוטיקה. לעיתים הטיפול נמשך מספר חודשים ולעיתים יש לחזור עליו שוב ושוב. בכ-80% מהמקרים של דלקת בערמונית, המקור איננו חיידקי והגורם אינו ידוע. דלקת זו נקראת דלקת כרונית לא-חיידקית של הערמונית (Chronic Non-Bacterial Prostatitis) ובקיצור: פרוסטטיטיס או דלקת בערמונית.
.
דלקת בערמונית מתבטאת במכלול של תופעות: תכיפות בהשתנה, צריבה או כאב בעת מתן שתן, מיחושים (בעיקר בגב התחתון ובמפשעה) ותלונות רבות הקשורות לאזור האגן. דלקת הערמונית אינה מסכנת חיים, אך היא בעיה רפואית מורכבת וקשה לפתרון, הפוגעת באיכות החיים.  חלק ניכר מהלוקים בה סובלים במשך שנים ומכתתים את רגליהם מרופא לרופא, בניסיון למצוא את הטיפול המנצח שיתגבר על דלקת בערמונית. הסבל הולך וגדל בהדרגה – גם כסיבוך של דלקת בערמונית וגם בגלל הכישלונות הטיפוליים החוזרים. במקרים לא מעטים, מתערער מצבם הנפשי של הגברים וחלקם אף מגיע לאשפוז במחלקות פסיכיאטריות.

דלקת בערמונית - המודל הטיפולי המיוחד שלנו
אנחנו משתמשים בשיטה הנהוגה בהצלחה רבה כבר מספר שנים בגרמניה ובאוסטריה (ולאחרונה במדינות נוספות באירופה). מדובר בסדרת טיפולים, הנמשכת בין שלושה לארבעה חודשים ומאפשרת למטופל לחזור לנהל אורח חיים נורמלי בהקדם.

הסדרה לטיפול בדלקת בערמונית כוללת:

לצפייה בסרטון אודות מכשיר התרמספק - מומלץ!

מחקרים תומכים
מחקר שנעשה בישראל בנושא טיפול בדלקת כרונית לא חיידקית של הערמונית (פרוסטטיטיס) באמצעות חימום בגלי מיקרו

מצב של דלקת בערמונית

דלקת בערמונית (פרוסטטיטיס)

• + כאב ואורתופדיה
  • + מחלות כרוניות
  • + סרטן
  • + גסטרו - מערכת העיכול
  • + אורולוגיה
  • + איזון סוכרת
  • + הידרוקולוניק
  • + טיפול באוזון
  • + טיפול בקנדידה
  • צור עמנו קשר.

צוות המומחים של מרכז ד"ר דיין עומד לרשותכם בכל עת,
    צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

שלחו פנייתכם >