יצירת קשר

למקרים דחופים
שלח >

טיפול משולב בדלקת פרקים ניוונית וראומטית

ישנו מקום לשתי אסכולות רפואיות. השילוב שביניהן עשוי לסייע למי שאינו מוצא מזור ורפואה באחת מהן. ד"ר דיין מציע מתווה טיפולי, שבו מתמקד הצוות הטיפולי בחולה ולא בהכרח במחלתו. מזה שנים הוא לא רק דוגל ומאמין בתועלתו של השילוב בין רפואה מסורתית לרפואה משלימה אלא מיישם אותו, הלכה למעשה, במרפאתו המקצועית. טיפול בדלקת פרקים ראומטית לדוגמה באמצעות שילוב זה מוכיח עצמו היטב. מטופלים שונים שטופלו במרפאה עשויים להעיד על כך.

טיפול בדלקת פרקים ניוונית או ראומטית באמצעות שילוב שיטות מהרפואה המשלימה מגביר את הסיכוי של המטופל להתמודד טוב יותר עם הדלקת ולא לאפשר לה לנהל את חייו. היחס האישי במרפאה – חם ומחבק – ומתן מענה טיפולי המותאם אישית לכל מטופל הופכים את הטיפול בה למועדף על מטופלים רבים. מחלות פרקים נמנות עם המחלות הכרוניות. הן  עלולות לפגוע ברקמות, בסחוסים ובנוזלים שבין החוליות, בגידים ובשרירים. ישנם חולים רבים שמאובחנים כלוקים במחלת פרקים שנים אחדות או רבות לאחר פריצתה, מה שגורם לאבדן זמן יקר שבו ניתן לבצע טיפול בדלקת פרקים, אבל, שנאמר – מוטב מאוחר.

טיפול בדלקת פרקים- אין מה להפסיד (חוץ מהסבל והכאבים)

טיפול בדלקת אינו גורם להיעלמותה אלא לשיכוך הכאבים הנגרמים בעטיה ואולי אף להאטה בקצב התפתחותה. מי שמשתמשים בתכשירים נוגדי דלקת עלולים להיחשף לתופעות לוואי הכרוכות בשימוש בהם, ולכן יש מי שלקו בהן ומשום כך העדיפו חיפוש חלופות שונות ברפואה המשלימה. אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון המצורף באתר ולקבל מידע, ייעוץ וכל פרט רלוונטי על אודות המודל הטיפולי המוצע במרפאה. טיפול בדלקת נעשה, בין השאר, על ניקוי הגוף מרעלים, דיאטה מותאמת אישית, קבלת תוספי תזונה שהוכחו כתכשיר אנטי דלקתי טבעי מוכח ואפקטיבי ביותר, שימוש בצמחי מרפא ועוד.

מי מכם שלא שבעו רצון מהטיפול הקונבנציונאלי, קל וחומר מנושאו ממנו - מוזמנים להתנסות בסוג שונה, אינטגרטיבי, של טיפול בדלקת פרקים ראומטית. כשאין מה להפסיד, לבד מאיבוד הסבל והיפטרות מהכאב, שווה ומומלץ לנסות טיפול שטרם ניסיתם. ניתן לשאול מטופלים רבים על אודות השיפור הדרמטי שהטיפול חולל בגופם בפרט ובאיכות חיטיפול בדלקת פרקים ולחיהם בכלל.

• + כאב ואורתופדיה
  • + מחלות כרוניות
  • + סרטן
  • + גסטרו - מערכת העיכול
  • + אורולוגיה
  • + איזון סוכרת
  • + הידרוקולוניק
  • + טיפול באוזון
  • + טיפול בקנדידה
  • צור עמנו קשר.

צוות המומחים של מרכז ד"ר דיין עומד לרשותכם בכל עת,
    צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.