טיפול בכאב הנובע מהסרטן - תמיכה בחולי סרטן

טיפול בכאב הנובע מהסרטן - תמיכה בחולי סרטן

כאב פיזי הוא הדרך שבה הגוף משדר למוח, כי חלה פגיעה ברקמות הגוף. לפעמים, הכאב כה חזק, עד שהוא מפריע לרופאים לטפל בחולה. הרפואה המודרנית מטפלת בכאבים חזקים באמצעות תרופות. ברוב המקרים, התכשירים יעילים מאוד, אך הם נושאים בחובם גם תופעות לוואי, כגון: ירידה במצב העירנות, תחושת טשטוש ובלבול ועצירות קשה ומתגברת. הרפואה דוגלת בגישה, שלפיה יש לוודא כי החולה לא יסבול מכאבים, בכל דרך אפשרית.

2799339 (1)

טיפולים בסרטן: המודל הטיפולי המיוחד שלנו

ביחידה לתמיכה בסרטן, אנחנו משתמשים במספר שיטות טיפול טבעיות בכאב, בהתאם למצבו הבריאותי הספציפי של המטופל. שיטות אלה, כל אחת לחוד או כמה מהן ביחד, מאפשרות הורדת מינון התרופות והפחתת תופעות הלוואי:

  • מנורת אינפרה-אדום באופן רגיל, הקרנת גלי אינפרה-אדום על העור תגרום לכווייה. במנורה הנמצאת אצלנו בשימוש קיים מסנן מיוחד, הבולע את הקרינה השטחית ומאפשר חימום חיצוני מבלי לצרוב את העור. החימום משפר את זריימת הדם לאזור הכואב, מרפה את השרירים ועשוי לעצור את מעגל הכאב.
    אפשר להיעזר במנורה גם לשימוש היפרתרמי מקומי, במידת הצורך.
  • ריפוי עצבי (Neural Therapy) – פרוקאין (Procain) הוא חומר בעל תכונות ריפוי יוצאות דופן, הנמצא בשימוש רב בעולם הרפואה. הזרקת פרוקאין בריכוז נמוך פועלת דרך מערכת ההולכה של העצבים הלא-רצוניים בגוף, ובדרך זו מנטרלת את הכאב, בולמת את ההחמרה במצב, משפרת את זרימת הדם וסוללת את הדרך להחלמה. זוהי שיטת טיפול וריפוי נפוצה באירופה, שאותה מוביל, בין השאר, ד"ר פטר דוש ממינכן.
  • טיפולים באוזון ובחמצן– לשיכוך כאבים ולשיפור התפקוד החיסוני.
  • מתן אינפוזיות עם תכשירים המפחיתים את מידת הרגישות של העצבים לכאב.
נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה