יצירת קשר

שלח >

מאמרים מקצועיים

כל מה שרצית לדעת על איזון סכרת
הטיפול הנפוץ ביותר לשם איזון סכרת הוא על ידי דיאטה ושינוי הרגלי אכילה וטיפול תרופתי, יותר מ-150 מיליון חולי סכרת בעולם מטופלים
על תרומתה של אומגה 3 לבריאותנו
אומגה 3 הוא שם שניתן לקבוצה שלמה של חומצות שומן חיוניות. בין התפקודים השונים להם מסייעות חומצות השומן נמצאים תפקודי הלב וכלי הדם,
לחזק את מערכת החיסון ולנצח את כל המחלות
מערכת החיסון היא אמנם מערכת חבויה שאינה נראית, אך היא אחת מהמערכות החשובות ביותר לתפקוד תקין של הגוף.
אומגה 3 – חומצת השומן שכולנו צריכים
רשימת היתרונות המוכחות של קבוצת חומצות השומן הנקראות אומגה 3 היא ארוכה, וצריכת אומגה 3 ידועה בהשפעתה הטובה על כל מערכות הגוף. לכן,
מדוע צריך לחזק את מערכת החיסון וכיצד עושים זאת
מערכת החיסון היא מערכת ההגנה של הגוף, והיא נלחמת בגורמים חיצוניים "עוינים" העשויים לפגוע בנו, כמו וירוסים, חיידקים, אלרגנים ומחוללי מחלות נוספים. ישנם גורמים רבים המחלישים את מערכת החיסון והופכים את גופנו לפגיע
אומגה 3 ישר לוריד
אומגה שלוש היא למעשה קבוצה של 3 חומצות שומן המהוות חלק חיוני בבניית התאים בגוף, וכפי שכבר ציינו
מהי אומגה 3 ולשם מה הוא נחוץ?
אומגה 3 מהווה תת קבוצה של חומצות שומן רב בלתי רוויות שמחקרים קושרים אותו אל מכלול השפעות בריאותיות חיוביות.
חוסר האיזון בין חומצות השומן אומגה 3 ואומגה 6 בתפריט המזון הישראלי
אומגה 3הינן חומצות השומן חיוניות במיוחד לצורך תפקודו המיטבי של כל תא ותא בגופנו.
יתרונותיהן של חומצות אומגה 3 לתפקודו של הגוף
יתרונותיו של האומגה 3 באים לידי ביטוי בהפחתת רמת הטריגליצרידים בדם, איזון ושיפור תפקוד מערכת החיסון, עיכוב תסמינים של מחלות מערכת העיכול ותהליכים דלקתיים
רפואה מונעת ע
רפואה מונעת ע"י תזונה וניקוי הגוף מרעלים מחלות רבות, תוצאה של חוסר איזון גופני ומשקל עודף, ביניהן מחלות לב, מחלות מערכת העיכול, פגיעה במערכת החיסון, עייפות כרונית ועוד.
עייפות יתר- התסמינים השונים
תסמונת עייפות יתר עשויה להופיע באופן הדרגתי או בפתאומיות כשהתסמינים הבולטים והמרכזיים הם חולשה ניכרת ותשישות מתמשכת המלווים
טיפול ברפואה משלימה ביחד עם רפואה קונבציונלית
יותר ויותר רופאים מבינים כי רק שילוב שיטות הריפוי הטבעיות השונות, הנקראות בשם הכללי טיפול ברפואה משלימה, ביחד עם הטיפול הקונבציונלי
רפואה מונעת ע
רפואה מונעת ע"י תזונה וניקוי רעלים מהגוף מחלות רבות, תוצאה של חוסר איזון גופני ומשקל עודף, ביניהן מחלות לב, מחלות מערכת העיכול, פגיעה במערכת החיסון, עייפות כרונית ועוד.
דלקות פרקים- דלקת פרקים ניוונית
דלקות פרקים מהוות שם כולל לקבוצת מחלות הפוגעות במפרקי הגוף, ונחשבות לאחד מהגורמים השכיחים לנכות בקרב האוכלוסייה המבוגרת, על אף שכיחותן גם בקרב צעירים וילדים.
סובל מאימפוטנציה? כל מה שצריך לדעת על טיפול באין אונות
קרוב ל-50% מקרב הגברים שמעל לגילאי ה- 40 סובלים מבעיות בזקפה, אך רק כעשירית מהם מתגברים על מחסומי הבושה ופונים לטיפול באין אונות.
דרכי הטיפול במעי רגיז
הטיפול במעי רגיז ברפואה הקונבנציונלית מתמקד בעיקרו במתן תרופות המשמשות להקלה על הסימפטומים של תסמונת, בהן תרופות נוגדות עוויתות, תרופות משלשלות או נוגדות שלשול ותרופות נוגדות דיכאון
מהי דלקת פרקים ראומטית?
דלקת פרקים ראומטית הנה מחלה אוטואימונית הנפוצה בעיקר בקרב נשים וגורמת לכאבים קשים בפרקים. מדובר במחלה כרונית המתאפיינת בעליות ומורדות ועלולה להתפרס לאורך שנים
תסמונת עייפות כרונית (מחלת היאפים)
תסמונת עייפות כרונית מתאפיינת בתשישות ובמגוון תסמינים נוספים אשר אינם חולפים גם לאחר מנוחה ממושכת. מדובר בהפרעה תפקודית העלולה לפגוע במספר מערכות בגוף
מהי דלקת בכתף ומהם גורמי הסיכון להיווצרותה?
חת מהשיטות הטיפוליות היעילות ביותר לדלקת בכתף ובעיות אורתופדיות נוספות כוללת שימוש בגלי הלם אקוסטיים, המכוונים אל האזור הפגוע במטרה למוסס את החומר שבגינו נגרמה הדלקת
סובל מאין אונות? בוא לשמוע על שיטה חדשנית לטיפול בבעיה!
אימפוטנציה או אין אונות היא בעיה נפוצה, שמחצית מהגברים עשויים לסבול ממנה אם באופן זמני או באופן קבוע. ממרכז המומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת מסבירים
כל מה שכדאי לדעת על טיפול בגזים ובנפיחות במערכת העיכול
ד"ר דיין יוסף שהנו מומחה ברפואה פנימית ומייסד מרכז המומחים, מציין שהטיפול בגזים מותנה באיתור מקור הבעיה, שכן הם יכולים להיגרם ממגוון רחב של סיבות
דלקת בערמונית (דלקת כרונית בפרוסטטה)
דלקת בערמונית (פרוסטטה) נחשבת לאחת מהמחלות השכיחות ביותר בקרב גברים בגילאי 20-40 ואחת מהסיבות הנפוצות לביקור במרפאות אורולוגיות ורופאי משפחה
סובלת מזיהומים חוזרים ונשנים בנרתיק? השיטה המנצחת לטיפול בקנדידה!
הטיפול בקנדידה הנו פרטני, והוא מותאם אינדיבידואלית לכל מטופלת רק לאחר שמתקיים ראיון אישי עם רופא פנימאי מומחה לצורך בחינת ההיסטוריה הרפואית והמשפחתית של המטופלת
זעזוע מח כפגיעת ראש טראומטית קהה
זעזוע מח מוגדר כפגיעת ראש טראומטית קהה שעלולה לגרום למגוון רחב של תסמינים פיזיים, קוגניטיביים ורגשיים שונים ולבעיות ארוכות טווח
חבלות ופגיעות ראש: נתונים סטטיסטיים
פגיעות ראש נגרמות במקרים רבים בעקבות תאונות דרכים, תאונות ספורט, נפילות או אירוע מוחי, כאשר כל חבלה בראש עלולה להוביל לנזק רב מערכתי פיזי ומנטלי ארוך טווח
למצוא פסיכולוגים בתל אביב
ניתן למצוא הרבה פסיכולוגים בתל אביב וברחבי הארץ, אך לעיתים קשה למצוא את הפסיכולוג המתאים ביותר עבורך. הצוות המקצועי של מרכז המומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת,
מהי מחלת קרוהן ומהם גורמי הסיכון?
מחלת קרוהן היא מחלה דלקתית המשויכת לקבוצת המחלות של מערכת העיכול, בדומה לתסמונת המעי הרגיז וקוליטיס. המחלה מתפרצת בקצה המעי הדק
סובלת מזיהום חוזר בנרתיק ובדרכי השתן? השיטה לטיפול בקנדידה אחת ולתמיד!
הטיפול בקנדידה המוענק במרפאה של ד"ר דיין הנו פרטני ומותאם ספציפית לכל אחת מהמטופלות, זאת לאחר בדיקה של גינקולוג וראיון אישי עם רופא מומחה ברפואה פנימית
מחלות המעי הדלקתיות: מהי קוליטיס ומהם תסמיניה?
קוליטיס כיבית (אולצרטיב קוליטיס) מוגדרת כמחלה דלקתית כרונית קשה המשויכת למשפחת מחלות המעי הדלקתיות. מחלות המעי הדלקתיות מחולקות לשתי קטגוריות עיקריות שבאחת נמנית מחלת האולצרטיב קוליטיס ובאחרת מחלת קרוהן
טיפול תומך בחולי סרטן: לקיתם במחלה הקשה? בואו נתמודד איתה ביחד!
לקיתם במחלה הקשה? מחפשים טיפול תומך בחולי סרטן להקלה על תופעות הלוואי ולשיפור משמעותי באיכות החיים?
המדריך המלא לטיפול בקנדידה
בכל הקשור לטיפול בקנדידה, מרכז המומחים של ד"ר דיין מהווה כיום המרכז היחידי בישראל שבו נבדקות נשים גם באמצעות רופא גינקולוג וגם באמצעות רופא פנימאי
רפואה פנימית וטיפול תומך במחלות כרוניות
מצבו והרגשתו של אדם הסובל ממחלה כרונית עשויים להידרדר בשל החרפה במחלתו, בשל בעיות עיכול ותזונה או בשל שימוש יתר בתרופות הגורם לירידה במשק הויטמינים והמינרלים. בנוסף, מחלה כרונית אחת עשויה לגרום להתפתחות מחלות נוספות.
רפואה משולבת - טיפול ברפואה משלימה ביחד עם רפואה קונבציונלית
כל מה שכדאי לך לדעת על דלקת בנרתיק
הסטטיסטיקות מראות שאחוז לא מבוטל מקרב הנשים עשוי לסבול מדלקות חוזרות בנרתיק, כשבמקרים רבים מתפרץ הזיהום בתוך פרק זמן קצר מתום הטיפול.
הכול על הקנדידה ודרכי הטיפול בפטריה בנרתיק
היא נמצאת דרך קבע בנרתיק של האישה ומהווה חלק בלתי נפרד מאוכלוסיית החיידקים הנרתיקית