איך לחזק את מערכת החיסון

מערכת החיסון היא קו החזית של הגוף במלחמתו במזיקים ומחלות שונות והיא אמורה להגן על הגוף מפני כל גורם חיצוני כמו וירוסים, חיידקים, רעלנים, אלרגנים שונים ועוד. במערכת החיסונית היא מערכת רגישה מאוד המושפעת מגורמים שונים כמו מחלה ממושכת, שימוש ממושך בתרופות, תזונה לקויה, מצבי סטרס, לחץ וחוסר שמחה, חוסר שינה כרוני, חוסר פעילות גופנית, עוד. מצבים אלה ואחרים גורמים לירידה בחוסנה של המערכת החיסונית ולהתפתחות זיהומים שונים, דלקות ומחלות.

תפקידי מערכת החיסון

כאמור, תפקידה העיקרי של המערכת החיסונית הוא להגן על הגוף מזיהומים חיצוניים, אך גם מפני איומים פנימיים, כמו תאים סרטניים. תאים סרטניים מתפתחים בגוף כל הזמן, אך בדרך כלל הגוף יודע להפעיל את מערכת החיסון כך שהיא ממגרת את התאים הסרטניים מיד עם תחילת התפתחותם. התפרצות סרטנית בגוף נגרמת כאשר המערכת החיסונית אינה מתפקדת בצורה טובה דיה והתאים מתפתחים ללא הפרעה עד לגילויים. אם נחבר את המידע לגבי הגורמים המעודדים את חולשת המערכת, יחד עם המידע לגבי הגורמים להיווצרות סרטן, נבין מדוע הפך הסרטן לאחת המחלות הנפוצות ביותר בקרב בני האדם.

כיצד פועלת מערכת החיסון

המערכת החיסונית אינה דומה למערכות הגוף האחרות  כיוון שהיא סמויה מן העין. כאשר הגוף מזהה בתוכו את קיומו של חומר שאינו שייך לגוף, הוא פועל כדי להשמידו. המערכת החיסונית פועלת כמעט באופן צבאי: מזהים את גורם המאיים, מגייסים את הכוחות ומתקיפים במטרה להשמיד. כחלק מהמלחמה עלולים להופיע תסמינים שונים שאנו מזהים כמחלה – חום, הפרשות שונות, שיעול ועוד.

לחזק את מערכת החיסון

במרכז רפואי  ד”ר דיין לרפואה משולבת מאמינים כי ריפוי מכל מחלה, ובכלל זה מחלת הסרטן, מחייב את חיזוק מערכת החיסון. במרכז פועלים על פי מודל מיוחד המשלב ניקוי רעלים, שינוי הרגלי התזונה ופעילות גופנית, לצד נטילת ויטמינים, מינרלים וכו' בעירוי בכדי לחזק את מערכות הגוף השונות, טיפול באוזון (שהוא החומר המטהר החזק ביותר בטבע) בכדי לשפר את רמות החמצון של המערכת החיסונית, נטילת מצחי מרפא מחזקים, דיקור סיני, טיפול אלקטרומגנטי ועוד. מומחי המרכז מתאימים לכל אדם את הטיפול המדויק עבורו כך שיוכל להחלים מכל מחלה.