יצירת קשר

שלח >
למקרים דחופים
שלח >

סובלת מצריבה בנרתיק? אפשר בהחלט לשים לזה סוף!

צריבה בנרתיק | דוקטור דייןנשים רבות מוטרדות מדלקות חוזרות ונשנות בנרתיק ובשלפוחית השתן. לעתים קרובות ישנה נטייה להתייחס אל התופעה כאל מטרד "בלבד", על אף הכאב והפגיעה באיכות החיים, זאת על אף שבמקרים מסוימים עלולות הדלקות לבוא לביטוי באופן חריף ו\או להוביל לסיבוכים בהיריון והלידה.

ממרכז מומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת מציינים שבעזרת גישה אבחונית וטיפולית נכונה, אפשר בהחלט לשים קץ לבעיה אחת ולתמיד. מדובר בזיהומים הנגרמים על ידי חיידקים, נגיפים (וירוסים), פטריות או טפילים נפוצים במיוחד, שבצורתם המתונה יותר גורמים למצוקה נפשית ורגשית, ופוגעים, כאמור, באיכות החיים. יחד עם זאת, ההשלכות השליליות הללו נוטות להתעצם במרוצת הזמן, שכן במקרים רבים נוטים הזיהומים לחזור על עצמם ולהפוך לכרוניים.

סוגי הזיהומים הנרתיקיים השכיחים ביותר

מהמרפאה של ד"ר דיין מסבירים שאחת הסיבות לנטייתם של הזיהומים לשוב ולהתפרץ נובעת מהקושי באבחון גורמי זיהום, זאת מאחר וסוגי זיהום שונים מתאפיינים בסממנים דומים, כמו לדוגמה צריבה בנרתיק, צריבה בעת הטלת שתן, הפרשות נרתיקיות וכן הלאה. לפיכך, אבחון מדויק של הגורם המיקרוביאלי לזיהום מהווה תנאי הכרחי לצורך התוויית הטיפול הנכון.

ברשימת הזיהומים הנרתיקיים השכיחים ביותר ניתן למנות את דלקת הנרתיק הפטרייתית הנובעת מפטריית הקנדידה שמקורה במעיים, נרתקת חיידקית (וגינוזיס חיידקי) שנגרמת משינויים במרקם אוכלוסיית החיידקים בנרתיק וטריכומוניאזיס, זיהום הנגרם מטפיל המכונה "טריכומונס וגינליס". הטיפול הקונבנציונלי המקובל משתנה בהתאם למקור הזיהום והסימפטומים הנלווים ויכול לכלול תרופות אנטיביוטיות, נרות וגינאליים ומשחות שונות.

מרכז מומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת: תכנית טיפולית פרטנית לכל מטופלת

במידה והצריבה בנרתיק נובעת ממקור חיידקי, הטיפול האנטיביוטי עלול לעודד את התפתחותה של הקנדידה מאחר האנטיביוטיקה גורמת, בין היתר, לפגיעה באוכלוסיות החיידקים "הטובים" שמאזנים את רמת חומציות שבנרתיק ומונעים את החלשת הרירית.

הסטטיסטיקות מראות ששליש מהתלונות על צריבה בנרתיק מתבררות כקנדידה שתסמיניה יכולים לכלול גם נפיחות, אדמומיות, גרד והפרשות במרקם גבשושי וריח בלתי נעים. הטיפול המוצע במרכז המומחים עבור זיהומים ודלקות בנרתיק ובדרכי השתן הוא פרטני ומותאם אינדיבידואלית לכל מטופלת, זאת לאחר אבחון וראיון אישי עם רופא פנימאי מומחה.

התכנית הטיפולית עשויה לכלול טיפול בהידרותרפיה, דיאטת קנדידה שמלווה בשינויי תזונה ובהרגלי האכילה, חימום גינקולוגי בטכנולוגיה חדשנית המשלבת בין חיטוי וחימום הנרתיק בעזרת גז אוזון, כמו גם עירוי של ויטמינים ומינרלים, תרופות הומאופתיות ותרופות קונבנציונליות על פי הצורך.

• + כאב ואורתופדיה
  • + מחלות כרוניות
  • + סרטן
  • + גסטרו - מערכת העיכול
  • + אורולוגיה
  • + איזון סוכרת
  • + הידרוקולוניק
  • + טיפול באוזון
  • + טיפול בקנדידה
  • + דלקות בנרתיק
  • צור עמנו קשר.

צוות המומחים של מרכז ד"ר דיין עומד לרשותכם בכל עת,
    צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

שלחו פנייתכם >