יצירת קשר

למקרים דחופים
שלח >

שימושים בגז אוזון

• טיפול באוזוןבשקיות ניילון מסביב לרגל או ליד. מיועד לחולים הסובלים מפצעים קשיי ריפוי על רקע סכרת, מחלת סקלרודמה ומחלות נוספות שבהן יש פגיעה בכלי הדם העורקיים. כמו כן יעיל שימוש בשקיות אוזון מסביב לאזור הנגוע בחולים הסובלים מנוירופתיה, כלומר תופעות של נימול, כאבים וירידה בתחושה של עצבים על רקע סכרת. טיפולים כימותרפיים ( בעיקר TAXOL ) ועוד. מגוון רחב של מצבים עם פגיעה בעצבים. ניתן להזריק גז אוזון ( ע"י מזרק) לאזורי כאב לאורך עמוד השדרה-כטיפול מאוד יעיל במצבים של סקוליוזיס, קיפוזיס ושינויים ניווניים בחוליות המלווים בכאבים קשים. הטיפול קל וחסר תופעות לוואי.
  • ניתן להזריק גז אוזון ( ע"י אורטופד בלבד) בתנאים סטריליים לברכיים. יעיל במצבים של אוסטוארטריטיס ניווני עם כאבים קשים והפרעה בהליכה. וחסר סחוס. טיפול מאוד מקובל באירופה.
  • ניתן באמצעות מתקן מיוחד לבצע חוקן של גז אוזון לפי הטבעת.
  • טיפול זה יעיל במצבים של COLITIS מסוגים שונים, במקרי CANDIDA וכן במקרים מסוימים כתחליף לטיפול באינפוזיות של אוזון.
  • ניתן באמצעות מתקן מיוחד, לבצע הזלפה של גז אוזון לנרתיק. יעיל מאוד במקרים של זיהומים חוזרים בנרתיק שאינם מגיבים לטיפול מקובל ואוזון מחסל זיהומים שונים בנרתיק ומביא לתיקון רירית הנרתיק וחידושה.

• + כאב ואורתופדיה
  • + מחלות כרוניות
  • + סרטן
  • + גסטרו - מערכת העיכול
  • + אורולוגיה
  • + איזון סוכרת
  • + הידרוקולוניק
  • + טיפול באוזון
  • + טיפול בקנדידה
  • צור עמנו קשר.

צוות המומחים של מרכז ד"ר דיין עומד לרשותכם בכל עת,
    צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

שלחו פנייתכם >