גלי הלם

גלי הלם אקוסטיים, המכוונים לאזורים שנפגעו מהסתיידות גידים ודלקות אחרות בגידים, ממוססים את החומר שגרם לדלקת וגורמים לו להיספג בגוף. גלי ההלם מרעידים את אזור ההסתיידות ומפוררים אותה ובכך,מסייעים לטיפול בבעיות אורטופדיות. בנוסף, טיפול בגלי הלם מגביר את זרימת הדם במקום הפגוע, על ידי הרחבת כלי הדם וייצור כלי דם חדשים, ותורם להיעלמות הדלקת והכאב.

• טיפול בגלי הלם, באמצעות מכשיר אורתוספק (Orthospec), נמשך כ-20 דקות, בישיבה או בשכיבה בהתאם למקום הטיפול. יש לחזור עליו בין חמש לשש פעמים, בהפרשים של שבוע.
  • המכשיר, מתוצרת חברת מדיספק הישראלית, מציע טיפול בבעיות אורטופדיות באופן יעיל, מהיר וממוקד.
  • הטיפול אינו פולשני ואין  לטיפול בגלי הלם תופעות לוואי בכלל.
  • הטיפול מתבצע ביחידה לאורטופדיה והוא מצליח ב-90% מהמקרים.

המכשיר מאושר לשימוש ע"י ה FDA האמריקאי, CE האירופאי ומשרד הבריאות בארץ (אישור אמ"ר)

בבידול לכל שאר המכונים שבהם הטיפול מתבצע ע"י טכנאים, במרכז ד"ר דיין  רופא בודק ומבצע את כל הטיפולים הרפואיים.

הרופא המבצע את הטיפול בגלי הלם הינו אורטופד עם נסיון של למעלה מעל 10 שנים. במידה ובשל בריאותו הרפואי של המטופל לא מתאפשר הטיפול מוצעות אלטרנטיבות טיפול אחרות

למה זה חשוב?

דורבן העקבכתף קפואה ומרפק טניס או גולף הם סוגים שונים של דלקת כרונית בגידים או צורה של הסתיידות גידים. מדובר בתופעה מוכרת היטב, ולא רק לספורטאים ולחובבי כושר. בדרך כלל, מקובל להחזיר את הגוף לתפקוד רגיל ושוטף על ידי סדרה אינטנסיבית של טיפולים באמצעים קונבנציונליים: פיזיותרפיה, זריקות קורטיזון לאזור המודלק, ולעיתים אף ניתוח.

401125-PCQN6V-79
למי מתאים טיפול בגלי הלם?
  • לספורטאים שנפגעו בגפיהם וזקוקים לטיפול מהיר, כדי לחזור לשגרת הפעילות הספורטיבית תוך זמן קצר.
  • למי שאינם ספורטאים וכבר ניסו עד היום את מרבית הטיפולים השמרניים לטיפול בבעיות אורטופדיות.
מה כדאי לדעת על הטיפול בגלי הלם

סובלים מבעיות אורתופדיות? מרפק טניס, כתף קפואה ודורבן העקב מהווים סוגים שונים של הסתיידות גידים או דלקת כרונית בגידים. מהמרכז לרפואה משולבת של ד"ר דיין לרפואה משולבת מסבירים שמדובר בתופעה נפוצה במיוחד, המוכרת לא רק בקרב הספורטאים וחובבי הכושר למיניהם.

האמצעים הקונבנציונליים המקובלים לטיפול בבעיות אורתופדיות, כוללים על פי רוב סדרה אינטנסיבית של טיפולים שונים, לרבות זריקות קורטיזון אל האזור המודלק, תרגילי פיזיותרפיה כאלו ואחרים, כשבמקרים החמורים נהוג להפנות את המטופל לניתוח. בשנים האחרונות הולך ומתרחב הטיפול בגלי הלם והוא הופך בהדרגה למקובל ושכיח בקרב רופאי הקהילה וגם בבתי החולים, מאחר ומדובר בטיפול אשר הוכיח את עצמו ועשוי לא אחת למנוע ניתוחים.

כיצד מתבצע ההליך הטיפולי?

הטיפול בגלי הלם מיושם באמצעות מכשיר אורתוספק מבית חברת מדיספק הישראלית. במהלך הטיפול מכוון המכשיר אל האזורים הפגועים ושולח אליהם גלי הלם אקוסטיים. גלי ההלם הללו מרעידים את ההסתיידות, מפוררים וממוססים אותה, וגורמים לחומר שבגינו התפתחה הדלקת להיספג בגוף.

זאת ועוד, הטיפול בגלי הלם מוביל להרחבת כלי הדם באזור הפגוע, מגביר את זרימת הדם במקום ומעודד היווצרותם של כלי דם חדשים, מה שתורם להיעלמות הדלקת ולהיעלמותו של הכאב. אורכו של הטיפול נמשך בממוצע כ-20 דקות, והוא מבוצע בשכיבה או בישיבה, בהתאם למיקומו של האזור הפגוע. כדי להגיע לאפקטיביות מלאה, יש לחזור על הטיפול כחמש עד שש פעמים, בתדירות של אחת לשבוע.

טיפול בגלי הלם מחיר
עלות טיפול בגלי הלם משתנה בהתאם לכמות הטיפולים שיש לעבור לכן, הדרך הטובה ביותר לדעת מה המחיר של טיפול  במכשיר גלי הלם.

מהיר, ממוקד ואפקטיבי מאוד עבור מגוון בעיות אורתופדיות שונות

מהמרכז לרפואה משולבת של ד"ר דיין מדגישים שהטיפול בגלי הלם איננו פולשני ונטול תופעות לוואי. המכשיר מאושר לשימוש הן על ידי משרד הבריאות, והן על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (ה- FDA) והנציבות האירופאית (ה- CE), והסטטיסטיקות מראות על שיעורי הצלחה של 90%.

הטיפול מיושם ביחידה לאורתופדיה והוא מהיר, ממוקד ואפקטיבי מאוד עבור מגוון בעיות אורתופדיות שונות כגון כתף קפואה והסתיידויות בכתף, בעיות במרפקים, לרבות מרפק גולף ומרפק טניס, דלקות בגיד אכילס, דלקת בגיד הפיקה, דרבן העקב, תהליכים של שחיקת סחוס בברכיים ועוד.

לקבלת פרטים נוספים על טיפול בגלי הלם מחירים,משך טיפול וייעוץ ראשוני, צרו עימנו קשר.