טיפול בפיברומיאלגיה

טיפול בפיברומיאלגיה – כאשר שתי רפואות נפגשות

פיברומיאלגיה, המכונה דאבת השרירים, הינה הפרעה העלולה להיגרם מסיבות שונות ומלווה בעייפות, בתשישות, במצבי רוח משתנים תכופות, לרבות דיכאון וחרדה, ובעיות שונות נוספות.

האזורים בגוף, שבהם ניתן לחוש את הכאבים הינם בחלק האחורי של הראש, בקדמת הצוואר, בכתפיים, בחלק העליון של בית החזה, במפרקי הירך ועוד.

טיפול בפיברומיאלגיה עשוי לשפר באופן משמעותי את איכות חייהם של הלוקים בה.
הלוקים בה חשים כיצד נפגעת ונפגמת איכות חייהם וכיצד תפקודם יורד בהדרגה. מדובר בתופעה המעיבה על חיי השגרה. עבור חלק ניכר מהלוקים בה פגיעתה בשגרת החיים קשה וחריפה.

במרכז מומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת הפועל במתכונת של בית חולים יום, שבו מוצע טיפול משולב, של הרפואה הקונבנציונאלית ורפואה משלימה, עומד לרשותכם ולשירותכם צוות רב-מקצועי המעניק טיפול אישי ומעניק תמיכה נפשית – אישית וקבוצתית – על פי הצורך.

טיפול בפיברומיאלגיה עשוי לכלול טיפול תרופתי לשיכוך כאבים, שינוי הרגלי תזונה ואורח חיים, כאשר תרומתו של המטופל להשגת שיפור במצבו מותנית בנכונותו להפחית לחצים, לבצע תרגול גופני בעצימות נמוכה או בינונית, ובעיקר- להתמיד ולא להיכנע לתסמיני המחלה ולהשפעותיה.

טיפול בפיברומיאלגיה – כל מקרה לגופו

היות שכל אדם עשוי להגיב באופן שונה על סוגים שונים של טיפולים, חשובים האבחון היסודי והייעוץ של רופא מומחה.

במרכז הרפואי ד"ר דיין עשויים להישקל מגוון של טיפולים אלטרנטיביים, לרבות דיקור. במרכז הרפואי פותח מודל טיפולי ייחודי המתבצע במרפאת הכאב שבו. מדובר בטיפול משולב הכולל:

• מתיחת השריר המעורב בכאב,
  • דיקור יבש,
  • הזרקה מקומית, נקודתית, של חומר מאלחש וטיפול תרופתי.

שילוב של שתי שיטות הרפואה מהווה מכפיל כוח ואפקטיביות לטיפול במחלה, אשר אורח החיים המודרני, המערבי, גורם למספר הולך ורב של אנשים ללקות בה.

במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על דרכי טיפול בפיברומיאלגיה,  או ריפוי פיברומיאלגיה, הנכם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון:
077-2304715 או צרו קשר כאן
.