מרפק גולף וטניס

מרפק גולף

תהליך דלקתי בחלק הפנימי של המרפק, המלווה בכאבים שמקורם בקרעים מיקרוסקופיים של השרירים האחראיים על כיפוף שורש כף היד והאצבעות, עקב עומס יתר ושימוש מופרז בתנועתיות זו. הכאב יכול להופיע בפיתאומיות או בהדרגתיות ועשוי להחמיר כתוצאה מפעילויות שונות כגון: הרמת משא, לחיצת יד , פתיחת מנעול הדלת. טווח הגילאים של הסובלים ממרפק הגולף הינו רחב ונע בין  20 ל- 50 שנים.

מרפק טניס

מרפק טניס זו תופעה שכיחה של דלקת אצל שחקני טניס או אנשים המרבים להשתמש בזרועותיהם בתנועות חוזרות ונשנות.

עם זאת, רבים מהאנשים הלוקים בתופעות אלה כלל אינם עוסקים בענפי  הספורט הללו.

דלקת מרפק הטניס נגרמת ממאמץ יתר עקב עומס או תהליך ממושך החוזר ונישנה שגורם לכשל של הרקמה ומתבטא בקרעים מיקרוסקופיים במסת השריר של עצם הזרוע במרפק.

כמו כן, התהליך הדלקתי הממושך במרפק הטניס נובע מליקוי במנגנון הריפוי של הנזק לשריר . ברקמה החולה במרפק הטניס  ניתן לראות הופעת משקעי סידן או הסתיידויות באזורי המעבר בין שריר- גיד -עצם  וכן רקמת גירעון. ממצאים אלו במרפק הטניס מתרחשים לאורך זמן, ומבטאים תהליך דלקתי כרוני הגורם לסבל ממושך.

המודל הטיפולי המיוחד שלנו

טיפול במרפק טניס וטיפול במרפק גולף במרכז רפואי  ד”ר דיין לרפואה משולבת מתבצע במספר דרכים:

• כפתרון לבעיות ההסתיידות אנחנו מציעים טיפול באורתוספק (מתוצרת חברת מדיספק). המכשיר שולח לאזור הבעייתי גלי הלם אקוסטיים, שמרעידים את מקום ההסתיידות ומפוררים אותה, עד שהיא מתמוססת ונספגת בגוף. עקב כך, מוגברת זרימת הדם לאזור והדלקת והכאבים נעלמים. מיועד לטיפול במרפק טניס וטיפול במרפק גולף.
  • ניתן במידת הצורך לשלב הזרקת תכשירים הומיאופתיים ואוזון לאזור הדלקתי.

סרטונים

לצפייה בסרטון אודות מכשיר האורתוספק:

בריאות 10   המומחה לרפואה פנימית ד"ר יוסף דיין מסביר על בעיות אורתופדיות ושיטת טיפול חדשה שאינה מצריכה ניתוח.

מרפק גולף וטניס        מרפק גולף וטניס

כתבות ומאמרים תומכים:

מאמר בנושא גלי הלם – טיפול יעיל להסתיידויות גידים בכתף, דורבן העקב, מרפק טניס ומרפק גולף