אומגה 3 ישר לוריד

אומגה 3 ישר לוריד

מחקרים שונים מצאו כי החדרת חומרים חיוניים לגוף על ידי אינפוזיה עוקפים את מערכת העיכול, וכתוצאה מכך מתגברים על בעיית הספיגה. אומגה 3, היא אחד החומרים החיוניים ביותר לגוף, ואצל רוב האנשים הוא נמצא בחוסר. הצוות המטפל במרכז המומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת מסביר על חשיבותה שלחומצת השומן מסוג אומגה שלוש ועל השימוש בעירוי תוך ורידי (אינפוזיה).

טיפול תומך בגיל המבוגר

למה דווקא אומגה 3

אומגה שלוש היא למעשה קבוצה של 3 חומצות שומן המהוות חלק חיוני בבניית התאים בגוף, וכפי שכבר ציינו, אצל רוב האנשים היא נמצאת בחוסר.  לצריכה קבועה של אומגה 3 ישנם יתרונות רבים ובלתי מבוטלים והיא מקור חשוב וזמין לאנרגיה.

כאשר הגוף נמצא במצב של חוסר איזון שהוביל למחלה, אומגה שלוש היא אחד מהחומרים החיונים ביותר עבור חיזוק הגוף והחלמתו, לצד ויטמינים ומינרלים נוספים. רשימת המחלות שלאומגה 3 חלק מתהליך הריפוי היא ארוכה, וכוללת בתוכה בעיות מכל קצוות הקשת הגופנית: ארטריטיס, חיזוק מערכת החיסון, בעיות לב ודם, החלמה ממצב של דיכאון קליני ועוד.

למה דווקא אינפוזיה

לעיתים מערכת העיכול אצל אנשים קשישים או אחרי ניתוחים אינה עובדת בצורה תקינה וישנה בעיה בספיגה. כאשר החומרים הדרושים מסופקים לגוף בעזרת אינפוזיה, הם עוקפים של מערכת העיכול, שפעמים רבות מהווה את הגורם המפריע לספיגה, ונספגים ישירות בדם.

עירוי חומרים אלה דרך הוריד מאפשר לתת לגוף את המינונים המדויקים הדרושים לו, ללא שום תופעות לוואי. אם נתייחס לאומגה שלוש כאל דוגמא, המינונים הדרושים ללקיחה אוראלית הם גבוהים אפילו בצורה רגילה, לא כל שכן כאשר זקוקים לריפוי ממחלה כלשהי.

למה דווקא עירוי של אומגה 3

הגוף אינו יכול לייצר אומגה 3 בעצמו, אך בישראל איננו מקבלים מספיק אומגה שלוש בתזונה רגילה. עודף בצריכת אומגה 6 לצד מחסור באומגה שלוש מגדיל את הסיכוי להתפתחות מחלות שונות כמו דלקות כרוניות, מחלות לב וכלי דם, סרטן ועוד. קבלת עירוי של אומגה שלוש מבטיחה שהגוף יקבל את החומר הבסיסי ביותר שהוא זקוק לו כדי להיבנות ולהתחזק, כך שיוכל לטפל בעצמו בצורה הטובה ביותר.

נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה