אינפוזיות (עירוי) של ויטמינים ומינרלים – היישר לווריד

אינפוזיות (עירוי) של ויטמינים ומינרלים – היישר לווריד

המאה ה-21 הביאה עמה קדמה טכנולוגית, שינויים פורצי דרך, טרנדים מתחלפים ובכלל, שינויים הפכו להיות דבר תדיר.

לצד כל דברים טובים אלו, המרדף להישגיות ולהצלחה יצר בקרב מרבית האוכלוסייה לחץ, הרגלי אכילה לקווים, הופעה של מחלות אוטואימונית לעיתים וכדומה. 

כאן נכנסת לתמונה שיטת טיפול ייחודית, אינפוזיות ויטמינים מינרלים וברזל ישירות לווריד, שיעודה לכל מגוון האוכלוסייה, אנשים בריאים שרוצים להעניק לגופם 'בוסט' של אנרגיה, וכלה באנשים שסובלים ממחלות שונות ומעוניינים לטפל במחלה בצורה יותר מתקדמת.

150

שיטה זו של, עירוי ישירות לווריד, הגה ד"ר מאיירס וכבר תפסה תאוצה בארצות הברית ובאירופה.

השיטה מתבססת על מתן עירוי ויטמינים ומינרליים הישר לתוך הוריד.

העירוי שנכנס הישר לתוך זרם הדם מייצר בקרב המטופלים תחושת ערנות, אנרגטיות, כוח ולמעשה מעניקה להם תחושה כללית טובה יותר לאורך מספר ימים ועד שבועות לאחר הטיפול. 

יותר ויותר אנשים, מפורסמים, קרייריסטים עסוקים ובפרט אנשים שמודעים לחשיבות ההשפעה הבריאותית של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון על גופנו, החלו לצרוך באופן תדיר את שיטת טיפול ייחודית זו על מנת לשפר את איכות חייהם.

עולה השאלה בקרב רבים, למה לא פשוט לקחת כדורי ויטמינים כפי שעד היום נהגו מרבית האנשים?  והנה התשובה, שנכונה גם עבור אנשים בריאים.

כאמור, התזונה שלנו הינה תוצאה של מזון וכוח עיכול, הרגלי אכילה לא נכונים, שנובעים לרוב מאכילה מהירה, לעיסה לא מספקת של האוכל ושתייה תוך כדי אכילה שמדללת את דילול מיצי העיכול.

כל הרגלים אלו שכיחים אצל מרבית האוכלוסייה וגורמים לספיגה נמוכה עד כדי לא יעילה של הוויטמינים והמינרליים אותם אנו נוטים לצרוך על ידי אבות המזון השונים או כדורים שונים. 

שיטת הטיפול, בה עירוי הוויטמינים והמינרלים הניתנים לווריד, מגיעים בשלמותם אל מערכת הדם, כאמור, מתן חומר בשיטה ורידית מאפשרת מאה אחוז ספיגה, וזאת מפני שהחומרים אינם צריכים לעבור את תהליך הסינון שמקורו במערכת העיכול.

תמיסת האינפוזיה, מורכבת מתמיסת מלח, עשירה בוויטמינים כמו, חומצות אמינו, אומגה שלוש ושש, קומפלקס של ויטמין D, A ו-K, קומפלקס של ויטמין B, מגנזיום, אבץ, ברזל – וכמובן שהינה מותאמת באופן ספציפי למטופל. 

בארץ ד"ר יוסף דיין, מומחה ברפואה פנימית, היינו הבלעדי בהענקת טיפולים מסוג זה במרכז לרפואה משולבת אשר בבעלותו.

"הטיפול מיועד בעיקר לאנשים שסובלים מחסך תזונתי או מספיגה לא תקינה – אנשים שעברו ניתוח לקיצור קיבה, אנשים שסובלים ממחלות מעי דלקתיות או מבוגרים תשושים שסובלים מתת תזונה", הוא מפרט, "כשיש בעיית ספיגה משמעותית חייבים לעקוף את מערכת העיכול."..

ד"ר דיין בהחלט תומך בטיפול גם לאנשים ללא בעיה בריאותית נראית לעין ומדגיש את החשיבות במתן הטיפול לאנשים עם בעיות שונות במערכת החיסונית, שהרי ליקוי במערכת החיסונית הינו גורם תחלואה משמעותי.

דר" דיין מקפיד בעצמו לעבור עירוי ויטמינים כל שלושה חודשים, ומודה שיותר ויותר צעירים ובריאים שעובדים בתנאי לחץ ובאינטנסיביות, מגיעים למרכז לקבל עירוי מותאם אישית, לאחר אנמנזה מקיפה ותשאול רפואי.

מאחר ושעות עבודה ארוכות, מזון מתועש ותאורה פלורוסנטית הם לא בדיוק מתכון מצוין לבריאות, ולאור העובדה שסביב סגנון החיים של כמעט כולנו נוצרה תעשייה שלמה של תוספי מזון שפעם בכמה חודשים אנחנו מחליטים לקחת אבל שוכחים, יתכן מאוד כי אלה שישכילו להתחיל טיפול ייחודי זה ייהנו בסבירות גבוהה משיפור באיכות חייהם.

אם יש משהו שבדרך כלל נרגיש שחסר לנו, או שבמידה והיינו צורכים יותר היינו מרגישים טוב יותר, זה וויטמינים.

אותם חומרים חמקמקים שברחו בילדותינו מכוסות של מיץ תפוזים מצויים בטבע בכמויות קטנות.

"ד"ר מאיירס לקח את השיטה והפך אותה לשיטה טיפולית שמיועדת לאנשים בריאים והוא ככל הנראה צודק, אנחנו לא אוכלים נכון והרבה מהבעיות הצצות הן תולדה של בעיות של ספיגה ומחסור. יש כמובן לבצע את התהליך תחת אבחון מקצועי והשגחה רפואית, להשתמש בחומרים מאושרים, נכונים ומותאמים אישית לכל מטופל, גם אם הוא בריא לחלוטין", מצדד ד"ר דיין . 

נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה