דר' דיין מאבחן מומחה

דר' דיין מומחה ברפואה פנימית, מזה 30 שנה, מאבחן במרפאתו מדי יום מטופלים רבים הסובלים מבעיות שונות ומגוונות. דר' דיין מומחה גם באבחון בעיות כרוניות ובעיות רב מערכתיות.

השילוב שבין ניסיונו הרפואי והאלטרנטיבי הרב ובין גישתו הייחודית תורמים ליכולתו לראות ולאבחן את הסמוי מן העין ולערוך אינטגרציה בין המידע שמספק המטופל, תוצאות בדיקותיו, ובין הטיפול המתאים.

תפיסת האדם כמכלול המורכב ממצב נפשי, מצורך באיכות חיים, ממצב תזונתי, מאיכות מערכת העיכול, כושר גופני ועוד הם שמאפשרים לדר' דיין את האבחון, לא רק של המחלה, אלא גם של דרכי הטיפול המתאימות ביותר לכל מטופל.

פגישת האבחון הראשונה הינה ארוכה ומקיפה במהלכה מתקיים תשאול מעמיק ומפורט אודות ההיסטוריה הרפואית, אורח חיים, תרופות ובעיות רפואיות נוספות, נבחנות מחדש תוצאות בדיקות במידה שישנן ונעשית הערכה מחודשת על מצב המטופל.

מעבר לאבחון לו זוכים רבים מכלל האוכלוסייה, מגיעים למרפאה גם בני הגיל השלישי. אחת התקופות המרכזיות בהן גוף האדם משתנה ונדרש לאבחון מצבו ומתן מענה היא בתקופת גיל זו, כאשר הגוף מזדקן ועובר שינויים. כתוצאה מכך רבים סובלים מתסמינים כרוניים כגון שיבוש ראייה, שיבוש במתן יציאות, תשישות וכאבי עצמות, קשיים בלעיסה, אנמיה, הזדקנות מערכת העיכול, תת ספיגה, חולשה ואבדן משקל (ולעתים תת תזונה). כל אלה פוגעים משמעותית במערכת החיסונית. במקרים רבים תוספי מזון אינם עוזרים (בשל בעיות הספיגה) והאדם ממשיך לרדת במשקל.
במרפאת דר' דיין מחלקה ייחודית המתמחה בבני הגיל השלישי והתאמת טיפולים להשלמת החוסרים בוויטמינים והמינרלים החסרים. הטיפולים התומכים מחזקים את כלל מערכות הגוף, משפרים את איכות החיים ואת מצב הרוח.

גם אם אין בעיות כרוניות קשות עדיין חשוב מאוד להקפיד לקבל טיפול תומך בגיל זה, כדי להאט את קצב ההזדקנות ולעזור לגוף להתמודד עם נזקי הגיל.
הטיפולים בקליניקה הינם פורצי דרך וחדשניים בארץ לאחר שהוכחו ויושמו בעיקר באירופה, אלו טכניקות טיפול אלטרנטיביות מאוששות המחזירות לגוף את כוח הריפוי הטבעי.

לדוגמא:

אדם שסבל מתסמינים שונים במערכת העיכול הגיע במצב ירוד, תשוש וחרד כשתוספי מזון שצרך בבליעה, לא שיפרו את מצבו. אובחנה אצלו בעיית ספיגה במעיים, אשר מנעה מתוספי המזון להיטמע בגופו ובעזרת דרך "עוקפת עיכול", הקיימת במרפאת דר' דיין, התאפשר לתוספי מזון הכרחיים (ויטמינים ומינרלים, ברזל, חומצות שומן, חומצות אמינו וחומצות אומגה 3) להגיע ישירות למחזור הדם של אדם זה ולספק את המרכיבים החיוניים להתאוששותו. כך נוצר הבסיס לתחילת תהליך הריפוי, להתחזקותו הגופנית ולהתמודדות טובה יותר עם הגורם להיווצרות הסימפטום (בעיית הספיגה).

לאחר תהליך האבחון מקפיד דר' דיין לשמור על קשר הדוק עם מטופליו והם מוזמנים לקבל מידע ולהתייעץ לכל אורך הטיפול וגם לאחריו.

צוות המרפאה ישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה וללוות אותך אל עבר בריאותך

לפרטים נוספים וקביעת פגישה צור קשר איתנו