האם קיימות תופעות לוואי עקב שימוש באוזון - שאלות ותשובות

האם קיימות תופעות לוואי עקב שימוש באוזון - שאלות ותשובות

שאלה:

שמי עמוס ואני בן 58 מתל אביב.

בשנים האחרונות, כדרך הטבע, התחלתי לסבול ממספר תופעות הקשורות ככל הנראה לגילי.

האורתופד המליץ לי על הזרקה של גז האוזון לעמוד השדרה בכדי להקל על כאבים כתוצאה מפריצת דיסק ואילו רופא כללי המליץ לי על האוזון כטיפול בכף רגל סוכרתית שהחמירה לאחרונה.

מאחר ואני נוטה לנסות את הטיפול באוזון רציתי לברר אילו תופעות לוואי קיימות ואם בכלל?

תשובה:

לטיפול בהזרקת אוזון (O3 ), או בהחדרה של האוזון באמצעות טיפול קולוניק הידרותראפי, אין סכנות ואין תופעות לוואי יוצאות דופן.

הטיפול בטוח ומבוצע על ידי רופאים המתמחים בנושא, מה שמבטיח שימוש זהיר ומותאם אישית למטופל ובמינון האידיאלי עבורו.

גז האוזון נחקר בשנים האחרונות באופן הולך וגובר ולכן יודעים, לצד מעלותיו הרבות, גם את מגבלותיו וכיצד להשתמש בו באופן יעיל. הרופא המטפל ידע לדאוג כי המטופל לא ייחשף לאוזון מבחינה נשימתית.

מלבד זאת, אין כל סכנה בחשיפת תאי בני האדם לאוזון. האוזון הופך לחמצן 20-30 דקות מרגע היווצרותו לחמצן ולכן מעשיר את הגוף בחמצן ומזרז את הנשימה התאית.

האוזון הנו חומר רב עוצמה לטיפול בזיהומים ולכן נוכחותו בגוף עשויה לתרום להפחתת תהליכים דלקתיים היוצרים כאב, בהקשר של פריצת הדיסק ממנה אתה סובל או בהקשר של שחיקת סחוסים למשל.

בנוסף נוכחותו של האוזון מאיצה ומשפרת תהליכים פנימיים כגון נשימה תאית וכן את זרימת הדם לאזור מטופל. בנוסף ליכולתו הגבוהה לנטרל חיידקים ומיני מזיקים ולהיטיב עם תהליכים דלקתיים, יכול האוזון לשפר את מצבה של כף רגל סוכרתית באופן הדרגתי ומבוקר.

נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה