הטיפולים במרפאת דר' דיין

מחלות שונות והטיפולים בהן כרוכים פעמים רבות בסבל ובחולשה גופנית ונפשית לחולה ולבני משפחתו.

חולים במחלות כרוניות נוטים לפתח מחלות משניות נוספות ויעילות הטיפולים בהם פוחתת אל מול סבלם המתגבר. דוגמאות למחלות מסוג זה: מחלות כלי דם ולב, מחלות ריאה, מחלות בדרכי העיכול ועוד.
התרופות והטיפולים הקונבנציונאליים הקיימים לטיפול מחלות כרוניות מקלים לרוב על הסימפטומים בלבד ולא תמיד מביאים לריפוי.

מתוך גישתו של דר' דיין הרואה בראש וראשונה את האדם (ולא את המחלה) עולה הצורך להקל על סבלו תוך שילוב מגוון שיטות טיפול מאוששות שנועדו לשפר איכות חיים. במקרים רבים ניתן לשלב את הטיפולים התומכים עם טיפולים קונבנציונאליים עד כדי שהשפעת הטיפול הקונבנציונאלי אפקטיבית יותר.

במרפאת דר' דיין מגוון טיפולים חדשניים אשר מספקים רפואה תומכת (לפעמים עד כדי הצלת חיים) לסובלים ממחלות רב מערכתיות.

דר' דיין הינו מומחה ברפואה פנימית, ברפואה משלימה וברפואה לגיל השלישי מעל 30 שנה, ומאבחן במרפאתו מדי יום מטופלים רבים תוך שילוב שיטות רפואיות חדשניות ומגוונות יחד עם טיפול קונבנציונלי, במטרה לטפל בשורש הבעיות ולא רק בסימפטומים.

כל סדרת טיפולים מתחילה בפגישת אבחון מקיפה ומעמיקה אשר במהלכה מתקיים תשאול מפורט להבנת ההיסטוריה הרפואית של האדם, אורח חייו, תרופות ותסמינים נוספים. המודל הטיפולי יוצא מתפיסת האדם כמכלול רב מערכתי והטיפול בו מותאם אישית אך ורק לאחר שנעשית אינטגרציה מלאה בין המידע מאת המטופל ותוצאות בדיקותיו.

הטיפולים מתאימים לסובלים מבעיות רפואיות רבות כגון כאבי בטן, בחילות, הפרעות ספיגה, כאבי ראש כרוניים, סוכרת, בעיות גב וכאבי מפרקים ועוד, ומשלבים שיטות טיפול מוכחות מאסכולות רפואיות שונות הידועות בעולם. השילוב בין שיטות הטיפוליות מצליח לחולל שינוי במקומות שבהם הטיפולים הרגילים אינם מובילים לריפוי המיוחל או לשיפור המבוקש.

טיפולים ייחודיים במרפאה:

טיפול באוזון: לסיוע בהקלה והבראת סימפטומים רפואיים הנובעים מסכרת, תסמונת עייפות כרוניתפיברומיאלגיה, אסטמה, דמנציה, ירידה כללית בזיכרון ובריכוז, דלקת כרונית ולא חיידקית בפרוסטאטה ובחולים הסובלים מתסמונת נוירולוגית MS, ALS-.

טיפולי אוזון יעילים גם עבור נשים הסובלות מזיהומים חוזרים בנרתיק, שאינם מגיבים לטיפולים מקובלים.

עירוי מעשיר בויטמינים, מינרלים וברזל

גוף האדם זקוק לאספקה רצופה של ויטמינים, מינרלים (סידן, מגנזיום, אבץ, סלניום ועוד) וברזל.
פעמים רבות התהליך המורכב של ספיגת החומרים לא מתקיים כראוי והחומרים החשובים הללו אינם נספגים בכמות הנדרשת בגוף, מה שגורם לבעיות שונות, בעיקר בקרב נשים בהריון, חולים במחלות כרוניות וחולים במחלות ממאירות.

כפתור:  הקלק/י למידע נוסף

המרכז משמש כבית חולים יום, המספק טיפול במקום ופתוח ברוב שעות היום. צוות המרפאה ישמח לעמוד לשירותך בכל שאלה וללוות אותך אל עבר בריאותך

לפרטים נוספים וקביעת פגישה: טופס מילוי פרטים