חיזוק המערכת החיסונית אצל מבוגרים

כמעט כל הרופאים יסכימו עם הקביעה שהמערכת החיסונית היא אחת מהמערכות המורכבות ביותר מבין כל המערכות בגוף האדם. תפקידה הוא לספק הגנה מפני פלישת  חיידקים, וירוסים, טפילים, ופטריות וגם לשמור על הגוף מפני התפרצות של מחלת הסרטן וכן הגנה מפני רעלנים שונים.

מערכת החיסון מורכבת משני חלקים שונים, שעובדים בשיתוף פעולה – המערכת החיסונית המולדת (זאת שאנו נולדים איתה), ומערכת החיסון הנרכשת (מתפתחת עם השנים כתוצאה לחשיפה לאיומים חיצוניים).

במשך השנים, אנו מתבגרים וכך גם המערכות בגוף שלנו, לעתים מערכות אלו נחלשות והדבר נכון שבעתיים גם לגבי מערכת החיסון. לפיכך, מבוגרים רבים מתקשים להתמודד עם מחלות פשוטות וקלות יחסית.

לא פעם, מחלה פשוטה עלולה להסתבך ולגרום לקריסתן של מערכות אחרות בגוף ולכן חשוב לבצע בדיקה מקיפה ע"י רופא מומחה בתחום ולמצוא את הדרכים הנכונות כיצד לחזק את המערכת החיסונית ולשמור עליה בריאה וחזקה.

חיזוק המערכת החיסונית אצל מבוגרים

חיזוק המערכת החיסונית מבוגרים

יש  גורמים רבים המשפיעים על המצב של מערכת החיסונית של מבוגרים ולכן אין טיפול יחיד המתאים לכל המטופלים. בכדי להבין מהי הדרך הטובה והמתאימה ביותר, צריך לעשות בדיקות מקיפות ויסודיות.

במרכז דיין לרפואה, ד"ר דיין עורך למטופל/ת בדיקה מקיפה ויסודית (בדיקה האורכת בין שעה לשעה וחצי), בה מקבל ד"ר דיין תמונה מלאה על המצב הבריאותי של המטופל. לאחר בחינה מקיפה של כל הנתונים, מותאמת תוכנית אישית וייחודית המתאימה לפי המצב הבריאותי. התוכנית כוללת את סוגי הטיפולים הדרושים, תדירותם ותוכנית תזונה מותאמת באופן אישי.

מהם הטיפולים המבוצעים במרפאה?

במהלך הבדיקה של ד"ר דיין סוקרים את התרופות שהמטופל מקבל ואת מינונן – פעמים רבות חלק מהתרופות מוחלפות באחרות או המינון שלהן משתנה. כמובן שכל ההמלצות מגובות במכתב המסביר למטופל את השינויים שנעשו.

השינויים נעשים בהתאם לבדיקות דם שהמטופל ביצע לפני הבדיקה – במידה וחסרים נתונים ד"ר דיין יבקש מהמטופל לבצע בדיקות נוספות לצורך קבלת תשובות שהיו חסרות.

הטיפולים במרפאה כוללים: מבחר של למעלה מ- 20 סוגי אינפוזיות, מזרון אלקטרו מגנטי, סוגים שונים של טיפולי אוזון (טיפול אוזון בווריד, טיפול בזריקה עם דם עצמי, שטיפות עם גז ומי אוזון, חוקני אוזון ושקיות אוזון), מכשיר גלי הלם הנועד לטיפול בבעיות אורטופדיות, מכשיר היפרתרמיה (אונקותרמיה) (מיועד לטיפול בחולי סרטן בו בזמן לטיפולים כימותרפיים), שימוש בשיטת Neural therapy (טיפול עצבי).

האם קיימים תוספים עבור חיזוק המערכת החיסונית אצל מבוגרים?

על מנת לחזק את המערכת החיסונית כדאי להיעזר בתוספים שמחזקים אותה, התוספים מותאמים באופן אישי עבור כל מטופל. התוספים הניתנים ע"י ד"ר דיין:

מתן עירויים של ויטמינים, מינרלים וחומצות אומגה 3 (מסייע לחזק מערכות בגוף ולהתגבר על בעיות ספיגה), מתן אוזון (בזריקה לשריר או בעירוי לווריד) או מתן תוספת חמצן (מסייע לשפר את רמות החמצון של המערכת החיסונית), צמחי מרפא, דיקור סיני ומזרן אלקטרומגנטי, ניקוי הגוף מרעלים ושינוי הרגלי תזונה חדשים, ופעילות גופנית מותאמת אישית.

אנו במרכז ד”ר דיין לרפואה משולבת מאמינים ברפואה טובה ובריאה יותר, ומשלבים גם שיטות ריפוי קונבנציונלית וגם שיטות טיפול באמצעות רפואה המשלימה. בדרך זאת ניתן ליהנות מהיתרונות של כל מתודה, וכך לשפר את תהליכי הריפוי, ולצמצם למינימום את תופעות הלוואי. ד”ר דיין הוא רופא מומחה ברפואה פנימית ובעל ניסיון עשיר באבחון ובטיפול. 'מרכז דיין לרפואה משלימה' היא המרפאה היחידה בישראל המשלבת בהצלחה הן רפואה פנימית והן רפואה משלימה ובאמתחתה אלפי מטופלים מרוצים.

בין היתר, הטיפול המתבצע במרפאתנו הינו אינפוזיות (עירויים) של ויטמינים ומינרליים מסוגים שונים, חומצות אמינו (=אבני בניין של חלבונים), אומגה 3+6, מגנזיום וברזל כאשר התאמת הרכב העירוי וסוג העירוי הינה פרטנית ומותאמת לכל מטופל ומטופל ובחלק מהמקרים מוסיפים גם טיפולים באוזון בעירוי או בזריקות.

במידה ואתם מעוניינים לשמוע עוד על חיזוק מערכת החיסון למבוגרים, הנכם מוזמנים לפנות אלינו לטלפון : 077-2304715 לכתוב לנו לכתובת אימייל: dayanleads@gmail.com צרו קשר כאן.