נפיחות בבטן אפשר לטפל

נפיחות בבטן אפשר לטפל

תחושת נפיחות בבטן, הינה תחושה מעיקה ולא נעימה. נפיחות זו עלולה להופיע לאור בעיות במערכת העיכול, בין היתר תסמונת המעי הרגיז. העידן הנוכחי מאופיין בשגרת יום לחוצה ומזון תעשייתי אותו אתם צורכים מה שעלול לגרום לבעיות לא רצויות ולא נעימות. לעיתים יש להיות קשובים לגופכם ולזהות את השינויים המתחוללים בו, ובמידת הצורך להתאים את השגרה לגוף ולא את הגוף לשגרה. אם הנפיחות אינה דועכת ואתם סובלים מתחושות לא נעימות, זה הזמן לטפל בבעיה במרכז מומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת מהשורש ולא להזניחה, משום שבעיות בריאותיות אותן מזניחים היום, עלולות להתפתח ולהוות מקור לבעיות חמורות יותר.

2630

נפיחות בבטן

אם יש לכם תחושה חזקה כי קיימת נפיחות בבטן שאינה עוברת, כנראה שאתם סובלים מבעיות במעי הרגיז. בעיות בריאותיות כמו במעי הרגיז, עלולות לגרום לכם לבעיות במערכת העיכול ולהשפיע עליכם בטווח הקרוב ואילו בטווח הארוך יותר, עלולים הרכיבים התזונתיים לא להיספג כראוי ועל כן אל לכם להזניח בעיות אלו.

על מנת לאבחן בעיה זו, יש לבצע הליך מורכב יחסית, אשר מתחיל בשלילת בעיות רפואיות שונות, לרבות גידולים או כיבים בקיבה. לאחר שזוהתה הבעיה והיא אכן אובחנה כבעיה במעי הרגיז, יש להתאים את הטיפול בהתאם לחומרת הבעיה ואורך החיים אותו אתם מנהלים. חשוב לזכור כי נפיחות עלולה לגרום לכם למצוקה גדולה ועל כן נדרש טיפול המתאים לכם באופן אישי.

כיצד לטפל בבעיה

נפיחות בבטן היא בעיה אקוטית, אשר מצריכה טיפול הוגן ומקצועי. השלב הראשון על פי רוב הוא שינוי הרגלי התזונה, על מנת לספק לגופכם את כל המרכיבים לו הוא זקוק לרבות מינרלים וויטמינים. ברגע בו סופג גופכם סיבים תזונתיים הוא יכול לעכל ולפרק טוב יותר את המזון אותו אתם אוכלים. אם הבעיה אקוטית, ניתן להזריק ישירות לווריד אינפוזיית ויטמינים ומינרלים דרך הוריד, ובכך ניתן לעקוף את מערכת העיקול וליצור ספיגה יעילה של כלל המרכיבים החיוניים לגופכם.

כל אחד מהרופאים במרכז מומחים ד"ר דיין לרפואה משולבת יחליט איזה טיפול להעניק לכם בהתאם למצבכם, על מנת להקל על הנפיחות, ולהחזיר לחייכם את השגרה אליה אתם מורגלים, ללא מצוקות שונות, אשר מעיקות עליכם.

ליצירת קשר לחץ כאן

למידע על גסטרואנטרולוגיה – טיפול במחלות מערכת העיכול

נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה