גלי הלם

מרכז רפואי  ד”ר דיין לרפואה משולבת, מציע שיטות רפואיות קונבנציונליות עם שיטות מהרפואה המשלימה. במרכז מעניק טיפול חדשני הנקרא טיפול בגלי הלם לאנשים הסובלים מבעיות שונות.

מדובר במכשיר המשדר גלי הלם אקוסטיים אל אזורים בגוף שחל בהם תהליך הסתיידות ודלקות. הגלים גורמים להתפוררות ההסתיידות ולהמסתה ולאחר מכן להיספגותה בגוף. חשיבות הפעולה והאפקט העיקרי שלה הוא בכך שתהליך ההמסה מאפשר זרימת דם טובה יותר אל האזור האקוטי באיבר הדלקתי.

טיפול בגלי ההלם מתבצע בקליניקה מקצועית באמצעות מכשור חדשני על ידי רופא מומחה שהתמחה בטיפול מסוג זה. זה מכבר הוכחה יעילותו הרבה של הטיפול בבעיות אורטופדיות שונות, לרבות דורבן העקב. הטיפול מסייע הן להיעלמות הדלקת והן להפגת הכאב.

טיפול בגלי הלם- שיעור הצלחה גבוה ביותר

שיעור ההצלחה של הטיפול נאמד בכ- 90%, אחוז גבוה ביותר על פי כל אמת מידה. הטיפול כשלעצמו בטיחותי ואינו כרוך בכאב. על מנת להפיק את המיטב משיטה טיפולית זו יש לבצע סדרת טיפולים – בין שלושה לשישה, על פי אבחנת הרופא המומחה, כאשר כל טיפול אורך כ- 20 דקות בלבד. מרווח הזמן בין טיפול לטיפול נאמד בין שבועיים לשלושה. המכשיר שבאמצעותו מבוצע הטיפול בגלי הלם, אורותספק, הוא מתוצרת ישראל.

יצוין, כי שיטה טיפולית זו אינה סותרת שיטות טיפוליות אחרות ואינה באה במקומן. בכלל, היתרון של הטיפולים המוצעים במסגרת הרפואה המשלימה – כשמם כן הם: משלימים. על מנת לקבל את הסדרה הטיפולית אין צורך לשנות את סדר יומכם. הטיפול, כאמור, קצר ביותר ומספר הטיפולים הוא מועט.

המכשיר אושר לשימוש על ידי רשויות התקינה הבינלאומיים ומכון התקנים הישראלי. מאות מטופלים שטופלו בו עשויים להעיד על השיפור הגדול שחשו עם היעלמות הדלקת, שיכוך הכאב עד כדי הפגתו המוחלטת. טיפול בגלי הלם נותן מענה למי שניסו שיטות טיפוליות אחרות ולא חשו הקלה. אם אתם מתלבטים אתם מוזמנים ליצור קשר באמצעות הטופס המקוון באתר המרכז ולקבל את כל המידע הרלוונטי לקבלת החלטה.

למידע נוסף על גלי הלם