טיפול בהשמנת יתר ותזונה

היחידה לתזונה

אוכלים בשביל לחיות ולא חיים בשביל לאכול

מי שאינו אוכל נכון אינו יכול להינות מבריאות טובה. השמנה, תשישות, עייפות, נדודי שינה ועצבנות יתר הינם ליקויים הקשורים למצב בריאותי ירוד. יתרה מזאת, במהלך מאה השנים האחרונות חלו שינויים מרחיקי לכת בהרגלי האכילה בעולם המערבי המתועש וחסרים תזונתיים רבים התגלו. מסתבר שלחסרים תזונתיים יש קשר עם מחלות העידן המודרני, כמו מחלות לב, סכרת- מבוגרים, מחלות מפרקים, דכאון, תסמונת העייפות הכרונית, יתר לחץ דם, אוסטיאופורוזיס ואפילו סרטן. השמנה לדוגמא היא אינה הצטברות מקרית של קילוגרמים עודפים, אלא מקורה בהפרעה מטאבולית אשר קשורה באופן הדוק למצב בריאותי ירוד.

3981072
8743

המטפל האחראי  

הייעוצים התזונתיים ניתנים על ידי ד"ר יוסף דיין, מומחה ברפואה פנימית. הייעוצים כוללים גישות שמקורן הן בתזונה המערבית והן בתזונת המזרח והכל על בסיס טבעי. כל ייעוץ, אם במקרים של השמנה או במחלות הכרוניות שהוזכרו, ניתן בהתאמה אישית בהתחשב בגיל, מין, אורח חיים ובבעיה.

במקרים של עודף משקל הייעוץ אינו מבוסס על מתן מתכונים אלא על הקנית הרגלי אכילה נכונים, פעילות גופנית מתונה ותוספי תזונה טבעיים וייחודיים. התוספים מפחיתים את תחושת הרעב והתיאבון, מגבירים את פירוק השומנים ומונעים הפיכת פחמימות לשומן.

למי מתאים הטיפול?

הייעוצים התזונתיים המשלימים מתאימים לסובלים מבעיות ומחלות כרוניות כגון:

דלקות פרקים
אוסטיאופורוסיס(בריחת-סידן)
ספחת (פסוריאסיס)
שומנים גבוהים בדם
דיכאון
עייפות

עצירות
אפטות
פצעי בגרות
תופעות גיל המעבר
מיגרנות
נשירת שיער

קוליטיס
גזים
חוסר ריכוז
זיהומים בדרכי שתן
ערמונית מוגדלת
סכרת סוג2

נגישות

לתאום פגישה

מוזמנים לשלוח לנו הודעה