טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים

הטיפול המתקדם בעולם לכאבים :

זוהי שיטת טיפול וריפוי ללא תרופות .השימוש הינו במכשיר המשרה על האזור הפגוע בגוף, שדה מגנטי באמצעות זרם חשמלי בתדירות,בצורה, בעוצמה ותדרי גל משתנים בהתאם למחלה. לכל תא בגוף יש שדה מגנטי מסוים, שעלול להשתנות עקב מחלה או השפעה שלילית אחרת. השראת השדה האלקטרומגנטי על האזור הפגוע,באמצעות המכשור גורמת ל 3 תופעות עיקריות:

1. ברמת התא: מתרחשים תהליכים פנים ובין תאים המשחזרים את התקשורת בתאים הפגועים ובכך לפעולת שרשרת של ריפוי הנזק.  השימוש הרב ביותר והמוכר ביותר הוא בתחום האורטופדיה כמו איחויי שברים, מחלות עצם ופרקים,כאבים לאחר ניתוחים, (עבר אישור FDA) פציעות ספורט וכאבים באופן כללי כתוצאה ממספר רב של גורמים(מגובה במחקרים אונברסיטאיים)

2. מתבצעת אספקת דם סדירה באמצעות כדוריות הדם האדומות – כושר הספיגה והיכולת שלהן להעביר חמצן עולה באופן משמעותי וכך מסופק חמצן בצורה סדירה לאיזור המטופל.במחלות רבות הטיפול משקם ומבריא ולא רק משככך כאב!!!

3. הטיפול משנה את הולכת הכאב בתאי העצב למוח ובכך עוזר בהבראת האיבר ובשיקומו.

במהלך השנים נחקרו ונמצאו שימושים רבים במגוון רחב של בעיות ומחלות . קיימת כמות עצומה של מחקרים ,ברובם עם קבוצות בקרה

הטכנולוגיה נקראת (PEMFPULSED ELECTRO-MAGNETIC FIELD והיא אושרה ע"י ה – FDA.

משמעות האישור ע"י ה FDA (בניגוד לCE), היא שהטיפול גם בטוח(CE) וגם מספק את התוצאות שהטכנולוגיה הגדירה!!

למידע נוסף בנושא טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים PainFree"

מאמרים מקצועים:

למאמרים נוספים וסרטונים אודות טיפול בפולסים אלקטרו מגנטיים