יצירת קשר

למקרים דחופים
שלח >

טיפול בבעיות אורטופדיות באמצעות גלי הלם

גלי הלם אקוסטיים, המכוונים לאזורים שנפגעו מהסתיידות גידים ודלקות אחרות בגידים, ממוססים את החומר שגרם לדלקת וגורמים לו להיספג בגוף. גלי ההלם מרעידים את אזור ההסתיידות ומפוררים אותה ובכך,מסייעים לטיפול בבעיות אורטופדיות. בנוסף, טיפול בגלי הלם מגביר את זרימת הדם במקום הפגוע, על ידי הרחבת כלי הדם וייצור כלי דם חדשים, ותורם להיעלמות הדלקת והכאב.

• טיפול בגלי הלם, באמצעות מכשיר אורתוספק (Orthospec), נמשך כ-20 דקות, בישיבה או בשכיבה בהתאם למקום הטיפול. יש לחזור עליו בין חמש לשש פעמים, בהפרשים של שבוע.
  • המכשיר, מתוצרת חברת מדיספק הישראלית, מציע טיפול בבעיות אורטופדיות באופן יעיל, מהיר וממוקד.
  • הטיפול אינו פולשני ואין לו תופעות לוואי.
  • הטיפול מתבצע ביחידה לאורטופדיה והוא מצליח ב-90% מהמקרים.

המכשיר מאושר לשימוש ע"י ה FDA האמריקאי, CE האירופאי ומשרד הבריאות בארץ (אישור אמ"ר)

טיפול בדורבן וגיד האכילס באמצעות גלי הלם

בבידול לכל שאר המכונים שבהם הטיפול מתבצע ע"י טכנאים, במרכז ד"ר דיין  רופא בודק ומבצע את כל הטיפולים הרפואיים.

הרופא המבצע את הטיפול בגלי הלם הינו אורטופד עם נסיון של למעלה מעל 10 שנים. במידה ובשל בריאותו הרפואי של המטופל לא מתאפשר הטיפול מוצעות אלטרנטיבות טיפול אחרות

למה זה חשוב?

דורבן העקב, כתף קפואה ומרפק טניס או גולף הם סוגים שונים של דלקת כרונית בגידים או צורה של הסתיידות גידים. מדובר בתופעה מוכרת היטב, ולא רק לספורטאים ולחובבי כושר. בדרך כלל, מקובל להחזיר את הגוף לתפקוד רגיל ושוטף על ידי סדרה אינטנסיבית של טיפולים באמצעים קונבנציונליים: פיזיותרפיה, זריקות קורטיזון לאזור המודלק, ולעיתים אף ניתוח.

למי מתאים טיפול בגלי הלם?

• לספורטאים שנפגעו בגפיהם וזקוקים לטיפול מהיר, כדי לחזור לשגרת הפעילות הספורטיבית תוך זמן קצר.
  • למי שאינם ספורטאים וכבר ניסו עד היום את מרבית הטיפולים השמרניים לטיפול בבעיות אורטופדיות.

סרטונים

לצפייה בסרטון אודות מכשיר האורתוספק: טיפול בגלי הלם:

בריאות 10 -  המומחה לרפואה פנימית ד"ר יוסף דיין מסביר על בעיות אורטופדיות ושיטת טיפול חדשה שאינה מצריכה ניתוח.

חלק א      טיפול בגלי הלם       חלק ב       אומגה 3

לכתבות ומאמרים תומכים לחץ:

למחקרים תומכים לחץ:

• + כאב ואורתופדיה
  • + מחלות כרוניות
  • + סרטן
  • + גסטרו - מערכת העיכול
  • + אורולוגיה
  • + איזון סוכרת
  • + הידרוקולוניק
  • + טיפול באוזון
  • + טיפול בקנדידה
  • צור עמנו קשר.

צוות המומחים של מרכז ד"ר דיין עומד לרשותכם בכל עת,
    צרו עמנו קשר לתיאום פגישת ייעוץ.

שלחו פנייתכם >